"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Жаңаталап ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Жанаталап отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области" 

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сөйлеу мәдениет" тәрбие сағаты

23.11.2020

Тақырыбы:Сөйлеу мәдениеті
Сабақтыңмақсаты:
Білімділігі:Оқушылардың сөйлеу мәдениеті туралы алған білімдерін жетілдіру. Оқу – танымдық бағдарлы құзыреттілігін арттыру мақсатында ситуациялық сұрақ, дидактикалық ойындарды оқушыларға ұсыну.
Тәрбиелілігі:Оқушылардыүлкендісыйлауға, құрметкөрсетуге, дөрекісөздерайтпауғатәрбиелеу. Адамгершіліктәрбиесі.
Дамытушылығы:Оқушылардыжылдамойлауға, кез - келгенкедергіденөтіппікірінеркінбілдіребілугедағдыландыру.
Сабақтыңтипі:алғанбілімдіжетілдіру
Сабақтыңтүрі:  тәрбие сағаты
Технологиясы: ДОТ элементтері
Әдіс - тәсілдері:сұрақ - жауап, ситуациялықсұрақ, топтастыру.
Көрнекілігі:Қызығушылығынарттыратыратынкөрнекілік:көңіл - күйфишкасы;бағалауфишкасы;
Дидактикалықойындаркөрнекілігі:
«Тез ойла, сөзойла», «Әжегекөмек», «Күнкөзініңнұры» ойыныныңсуреті.
Сабақтыңбарысы
I. Ұйымдастырукезеңі
Қоңыраууақытынадейінсыныптазалығынареткекелтіріп, сабаққақажеттіматериалдардыдайындау;
Оқушыларғасабаққақажеттіқұрал - жабдықтаыналғызу
Сәлемдесу;
Түгелдеу;
II. Кіріспе - қызығушылықкезеңі
Психологиялықдайындық
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлембердіксіздерге
Құрметпененбіз!

Оқушылардыңкөңіл - күйлерінанықтау.
- Оқушылар, бүгінгісабаққақандайдайындықпен, қандайкөңіл - күйменкелгендеріндібілуүшінмынадайбалақайлардыкөрсетемін. Бұлбалақайлардыкөрсеткенкездекөңіл - күйлерімізқайсысынасәйкескелсеқолымыздыкөтереміз.
- Жарайсыңдар, балалар! Бүгінігісабаққабарлығымызқуаныштыбоп, өтежақсыдайындықпенкеліппізғой.
(Осы кейіптегібалақайлардыбағалауфишкасыретіндепайдаланамын.)
III. Үйтапсырмасынсұрау
«Үйде» тақырыбынажазғанмәтіндерін 5 - 6 оқушығаоқытамын.
IV. Танымдық - операционалдықкезең
Негізгібөлім
Өткендіқайталап, ескетүсіру
- Балалар, сөйлеумәдениетідегеніміз не?
- Сөйлеумәдиенетідеп - қазақтіліндұрысжәнеорындықолдану. Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынменсөйлескендесөзідұрыс, орындықолданукерек. Өзанатілінде де басқатілде де дұрыссөйлесуадамныңқаншалықтымәдиенеттіекенінкөрсететінінжадымызданшығармайық.
Әдебитіл - дұрыссөйлеудіңүлгісі. Ендіесімізгетүсірсекмынасуреттергеназараударайық.
Ситуациялықжағдаяттар
1 - жағдаят. Көліктеорынжоқ, бірқариямінді, олкезде сен отырғансың. Не істейсің? (Мен орнымнантұрып, «Атамынажергеотырыңыз» - деп, орнымдыұсынамын. )
2 - жағдаят. Көшедебірәжеауырсөмкекөтеріпкележатырекен. Сен ауладаойнапжүргенсің. Не істейсің? ( «Әжемағанберіңіз, сізгекөмектесейін»- депауырсөмкесіналып, үйінеапарыпсаламын.)
3 - жағдаят. Жақындосыңауырыпжатыр. Сен не істейсің?(Досымныңүйінебарыпоныңжақсыкөретінкітабынапарыпүйінежағдайынбілуге барам.)
Мәтін оқу, мәтін бойынша сұрақтарға жауап алу.
- «Анатіліншұбарлап» сөйлейдідегендіқалайтүсінесің?
-  Асылсияқтыбалаларғақандайкеңесайтасыңдар.


Оқушылармақалоқиды.
Алдыменолардыңойынбіліпалыпсоңындақорытамын.
«Үздікмақалшы» ойынынойнату.
Мақсаты: Оқушылардыңжылдамойлауғадағдыландыру. Естесақтауқабілеттерінарттыруғадағдыландыру.
Жүргізуережесі: Әрқатарданбір - біроқушынышығарып, Отантақырыбынабілгенмақалдарынайтыпжарыстыру.
Түйіндеме: Жарайсыңдарбалалар! Біздіңсыныпоқушыларыныңбарлығымақалшыекенғой.


Әңгіменімәнерлепоқыпберемін.
Түсінгендерінсұрақарқылытексеремін.
Уәлидіңорнындаболсаң, сен жауапберередің
Әңгіменіоқушыларсахналайды.
«Күннұрынныңшапағы»ойынынойнату.
Мақсаты: Оқушылардыадамгершілікке, сыйластыққа, ілтипаттыққатәрбиелеу.
Жүргізуережесі: күнніңнұрышашыраптұрғаншапағынасыпайысөздердіжазыпқорменқайталаймыз.
Түйіндеме: Жарайсыңдар, балалар! Бізкүнгесыпайы, кішіпейіл, инабаттыбалаларекеніміздідәлелдедік. Күнсендергеалғысбілдіріп, қуаныпжатырмын.

Өлеңдімәнерлепоқыпберемін.
ОқушыларЫсқаққаауызшамінездемебереді.
V. Қортынды - рефлексия кезеңі.
Сабақты «Әжегекөмек» ойыныарқылықорытамын.
Мақсаты: Оқушылардыүлкендісыйлауға, оларғакөмеккөрсетебілугеүйрету. Сабақтыоқушыларғакызыктыетіпойынарқылықорыту. Алғанбілімдерінтексеру.
Шарты: Әжеқұдықтаншелекке су толтырыпалған. Бізәжегекөмеккөрсетіпшелектіуйінежеткізіпберуімізкерек. Олүшіншелекартындағысұрақтарғатолықәрінақтыжауапберулеріңкерек. Жауапбергеноқушышелектіәженіңжанынаәкеліпқоябереді.
Түйіндеме: Тамаша! Жарайсыңдар! Сендербарлықсұраққадұрысжауапберіңдержәнеәжегекөмектерің де тиді.
Сабақтыбекіту.
Топтықжұмыс.
Ойынойнату.
Ойынныңаты: «Тез ойла, сөзойла».
Шарты: 3 қатарғабүгінгітақырыптөңірегінде 3 сөзберіледі.
1 - топ - сыйластық.
2 топ - кішіпейілділік.
3 топ - инабаттылық
Сөздерінпайдаланаотырып, оқушыларқысқауақытішіндесөзойлаптабуытиіс. Қай топ біріншікөпсөзтапса, сол топ жеңімпазатанады.
Сыйластық: сыйла, тас, ас, тал, сыйлы....
Кішіпейілділдік: кіші, ішік, пейіл, іл, іш...
Инабаттылық: ана, ат, Инабат, ит, балық...
Бағалау.
Сабаққабелсенеараласып, жаттығулардыуақытылыорындаған, ойынғақызығаараласқанжәнебағалауфишкасыныңқызылынкөпжинағаноқушы - 5, көк фишка - 4, сары - 3 деп бағаланады.

Просмотров: 2143


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст